středa 22. června 2016

QUIET BOOK k prvním narozeninám -č.2

Představuji vám další didaktickou knížku, kterou jsem vytvořila pro kamarádky dcerku.Myslím si,že tahle knížka se mi povedla mnohem víc než ta první, obsahem i provedením. Dokonce jsem přemýšlela, že začnu knihy šít na zakázku. Některé výrobky na Fleru mi přišly amatérské (omlouvám se),tak třeba by o moji tvorbu měl někdo zájem :-) Jestli to ten někdo čte, napište a domluvíme se..
 Tato kniha je na přání, sestavena podle zákazníka,inspirovaná Pinterestem.Ovšem labyrint je můj nápad, trošku technologicky náročnější, musela jsem zapojit i šikovného manžela.


1.Titulní strana



2.Tvary na patentky


3.Doprava



4. a 5. Oblíkací panenka a skříň



6.Puzzle



7.Bota


8.Beruška sedmitečná s kapsičkou na tečky


9.Labyrint



10.Kapsička s písmenky


11.Česací obličej


12.Různé textury-zadní strana