úterý 9. února 2016

Zdravé obutí na první rok

Jasně že jsem dítko obula,až začalo opravdu chodit.
Ale kouknem se i na naše návleky,papučky,capáčky a hlavně na barefoot obuv.Více o barefoot a jak vybrat správné boty zde.


Naše první návleky na nožky.Jsou asi holčičí,jsou poděděné,ale já je zbožňovala.Jsou roztomilé na jakémkoliv miminku,asi že jsou tak prťavé.


Tyhle modré bačkůrky byly pěkně teplé,používala jsem je do nosítka.Akorát vždycky nechápu ten protiskluz pro malá miminka.Zbytečné.Naopak u větších velikostí by to měla být povinnost.




Tyhle návleky od firmy Esito,jsou ze softshellu uvnitř s fleecem.Jsou dobré na zimu do nosítka,kočárku.Určitě takové šijí i na Fleru. 







Další možnost,co miminku na nožku,jsou tyhle botičky.Nikdy jsem je nepoužila!Já vím,jsou krásné,frajerské,ale taky tvrdé,z umělých materiálů,úzké...prostě k ničemu.U nás zbytečné vyhozené peníze.
Tyhle nee...............





Ponožky s pevnějším chodidlem (nebo jak se to jmenuje) nemůžu moc doporučit.Strašně se při chůzi sešmajdávají a nedrží na chodidle správně.A to jsem si myslela,že je to ideální řešení.




Kožené capáčky Capiky.Pořídila jsem je,když už syn stál a chodil kolem nábytku a to většinou na návštěvách,kde byla od podlahy zima.V létě chodil samozřejmě naboso nebo jen s ponožkami.To je každopádně nejlepší.Žádné bačkůrky nepotřebujete,noha se musí volně hýbat.Klidně bych tyto capáčky dávala i na zahradu,když je sucho.Na trhu je vícero značek:Nolen,Dadoos...Jsou tak krásné!


A tady jsou synovo opravdové první botičky.Už jsou mu malé,tak je prodávám.Jsou kožené,zateplené,ohebné,měkké a ještě vypadají jako autíčko.Tyhle jsou od značky Freycoo,asi nějaká Čína,ale koupili jsme je na slovenském eshopu.
Naimpregnovala jsem je a po každé vycházce je otřela vlhkým hadříkem.


Tyhle tmavomodré jsou od Little Blue Lamb kolekce Baby.Dáváme jim pěkně zabrat-vlhká tráva,bláto a jsou pořád jako nové,nikdy nepromokly až na ponožku.Škoda že kolekce Baby už je synovi malá,mají velikost stélky asi do 135mm (on má velkou nohu-ani ne v roce velikost 22).Větší kolekce už nejsou barefoot,ale normální tvrdá,i když asi ohebná,podrážka.


Pak tu mám ještě tyto bufy,spíš návleky ze softshellu.Jsou to takové levnější Stonz,ale bez gumové podrážky.No a já je synovi oblékala do sněhu,na bobování.Dostal punčochy,ponožky a tyto návleky a nikdy nepromokl,nohu měl v suchu,v pohodlí a pěkně se hýbala a procvičovala na sněhových nerovnostech.Jsou z HaM a byly mi doporučeny na jedné skupince o barefoot obuvi.





 No a co dál?Jaké nepromokavé jarní zdravé botky pořídím?Byly mi doporučeny Stonz a MyMayu.
Docela avantgarda,co? :-D Ale když je to pro zdravou nohu,tak překousnu i ten kosmický design!
Na léto mám připravené Attipas.

A slyšeli jste o kořenovém koberci?Pohledejte a koukněte např.tady.Možná ho taky zkusím :-)
Zdravým nohám (aspoň těm dětským) zdar!