pondělí 15. února 2016

Dětská kuchyňka DIY

Ač máme syna,chtěla jsem pro něj kuchyňku.Někteří lidé to nechápali,dokonce mi na jednom fóru paní řekla,že ze syna bude gay.LOL.Nebudu tady vysvětlovat,proč kuchyňka pro kluky nebo Tatra pro holky,to záleží na každém rodiči zvlášť.Chci Vás inspirovat,co vše můžete použít,aby jste za kuchyňku neutratili ani korunu.Tak jako v našem případě.

Kuchyňka stojí hned u té mojí
 Kuchyňka je ze staré skříňky pod umyvadlo z naší první koupelny.Ještě si pamatuju,jak jsme ji tenkrát v OBI kupovali asi za 500Kč,to byly pro nás velké peníze (já v té době byla ve čtvrťáku,takže bez příjmu).No a já nic nevyhazuju,máme totiž velkou půdu,takže jsme tam vyhrabali i další součástky pro kuchyňku-baterii,smaltovanou misku jako umyvadlo,podtácky z IKEA jako plotýnky (teď takové prodávají v Pepcu),úchytky co zbyly.
Manžel na skříňce udělal drobné úpravy-snížil ji a vyměnil zadní panel,kde byl otvor na trubky.Vrchní deska s otvorem na hadice zůstala,na ní se položila černá deska-opět zbytek z naší kuchyně.Kdo zná naší kuchyň,určitě si všimnul,že synova je v podobném stylu.
Černý obdelník značící troubu je malovaný barvou Neopaque,ale určitě by šla použít akrylová barva,washi páska,tabulová folie atd.Knoflíky k troubě manžel utočil z plastu na soustruhu a opravdu jdou otáčet.Ale viděla jsem např. víčka od PET lahví přibitá hřebíky.
9ti měsíční syn a imbusák

Bohužel nemám více fotek z realizace ani fotku před.Manžel měl na kuchyňku 2 dny,tak to bylo trošku hektické.Syn dostal kuchyňku k prvním Vánocům :-)

Dětská kuchyňka ze starého nábytku -recyklace :-)

Teď je kuchyňka na syna docela vysoká.Měla jsem ještě vymyšlený zadní panel,kde by byl závěsný systém a malá polička (stará na kořenky),ale to až třeba příští rok.
Myslím že to takhle zatím stačí :-)