středa 11. února 2015

Mantinel do postýlky-z polštářků

Potřebovala jsem nějaký veselý mantinel,který by se hodil k mému kolotoči.Mám už bílý mantinel z Ikea,tak čím ho vylepšit?Ušít povlak,něco natisknout,nakreslit,našít?A co ty zbytky látek,které mám v kredenci?Pinterest mi nabídl jako originální mantinely různé polštářky svázané k sobě...Ale já mám přece na kolotoči zvířátka...Takže vytvořím zvířátkové polštářky!!!


Zatím jich je v partě pět (snad jste všechny poznali)..Přibyde ještě minimálně lev a sova...

Střih je jednoduchý-obdelník s ušima cca 20 cm vysoký,detaily jsou pak přišité z různých zbytků fleecu,svetru,závesu,filcu,froté...Střih jsem kreslila od oka...


Žabka je ze starého ručníku,který byl flekatý od sava...

Pohled ze zadu
Samozřejmě mají i ocásky...Detail uchycení šňůrek,každý polštářek má v rohu jednu šňůrku.


Snad spolu trochu ladí...




poslední verze