středa 18. února 2015

Dětský pokojík

Já jsem fakt šílená...Ještě se nám kluk ani nenarodil a už má pokojík,který by mu mohl kdekdo závidět (myslím velikostí,ale neskromně můžu říct,že i vybavením...) !
Samozřejmě není doladěný,to přijde časem.Kočičky tam ještě mají koutek s prolejzákem,já pracovní stůl,v knihovně je spoustu dospěláckých knih a po manželovi tam zůstal komiksový koutek (tak bude ten Kryštof mít rád Batmana???).
Ale chtěla jsem,aby až si tady budem všichni hrát,nám bylo příjemně.Máme tam i malou telku,sedačku,matrace na případné přespání/vyspání tatínka.A hlavně jsem potřebovala úložné prostory na Kryštofovo hadříky (a přiznám se,že i na ložní prádlo atd.),tak jsme koupili v Ikee nábytek Brimnes.Myslím,že by mohl vydržet aspoň do puberty...Jen se dokoupí postel a noční stolek...

Čtecí,válecí,hrací,spací koutek

Naproti matracím je sedačka a v rohu telka

Kapsář je můj výtvor-taková malá maturita...ufff

Nábytková strana,kde bude i postel.Vše se dá schovat za závěsy

Zatím můj stůl,jednou ho synáček zdědí

Kryštof bude ve znamení Ryb-proto všude rybičky a síť.A taky proto,že na ní budeme věšet obrázky a fotky...

Hrací část pokoje-tabule,obrazy maloval manžel...Jednou přibude stoleček na kreslení a nad ním závěsný systém...