pátek 21. listopadu 2014

Tipy na adventní věnce

Nedávno jsem manželovi říkala,že chci mít vánoční výzdobu hotovou už 30.listopadu a on že ne,že prý až na první adventní neděli!Jaké to bylo pro mě milé překvapení,když jsme zjistila,že budeme spokojení oba.... :-) Natahala jsem domů z půdy veškeré moje vánoční vybavení a s hrůzou zjistila,že mám vše staré,rozpadlé,ošklivé...Ozdoby na stromeček to je jiná věc,s těmi jsem spokojená-mám červené,modré,zlaté,stříbrné,bílé,zelené,oranžové,tyrkysové,fialové a růžové :-) Ale věnce na dveře a svícny by už chtěly vyměnit..Tak jsem si ten den hned v Kiku koupila pro radost dvoje svítíčka na baterky-růžové a tyrkysové-takové budou naše letošní Vánoce.

Přináším vám pár tipů na adventní věnce.Ne vždycky to jsou věnce,o to spíš se můžete vyřádit.Přece se nebudeme omezovat tím,že doma nemáme korpus na věnec!Vždyť postačí hrníčky,misky,sklenice,lahve,květináče nebo talíř,podnos,forma na pečení....ani svíčky nemusí být stejné....Hlavně že se vám bude líbit :-) Já se ispirovala a letos udělám minimálně tři!

Inspirace nalezena na Pinterestu (www.pinterest.com)

Tak tohle je velká krása a přitom táák jednoduché...

Co dům dal...





Vyrobitt si takový korpus a pak ho plnit každý rok jinak-super!

Šup se vším do mísy.Tohle ocení milovnice krásného porcelánu Green Gate...

Na půdě mám starý srnčí hřbet,ještě že jsem ho nevyhodila.Můj "věnec"č.1


Praktické-vosk ze svíček nebude nikde téct

Tak tohle mě dostalo...Jednoduchý korpus a každý rok můžete měnit,co vás napadne!





Severské Vánoce jsou in...a "naházet" vše na talíř zvládnete za chvilku.Vím z vlastní zkušenosti :-)