úterý 11. listopadu 2014

Moje kuchyň

Mám ji teprve od jara,ale je to moje velká láska.Předtím jsem měla kuchyňku za 10tisíc,které jsme přestříkali dvířka na bílo a sehnali k ní černé dřevěné úchytky.To je asi 7 let nazpět.Trend černobílé nám vydržel do teď (a snad ještě 25 let vydrží)....
Místnost má přes 40m čtverečných,takže s kuchyní jsme do ní nacpali i obývák a jídelnu.Obývák byl původně jinde,ale od té doby,co máme novou kuchyň,ani návštěvy nechtěli chodit do našeho tehdy moderního obýváku a radši seděli u stolu v jídelně (a možná obdivovali,jak si manžel máknul).
Linka je z Ikea,člověk si ji musí vybrat,dopravit a sestavit sám,jinak to stojí hrozné peníze navíc.My si linku kupovali v době akce 20% z ceny kuchyně zpět.V obchodě to bylo šílené,určitě to znáte.Rozvržené jsme vše měli na papíře (manžel kreslil),ten jejich program nám nějak nefungoval.Pan prodavač nám ještě poradil pár detailů,zaplatili jsme moc moc peněz,za těch 20% zpět jsme pořídili lednici Ikea a jeli domů.Pak jsme se nervovali s dopravcem,pak jsme museli každé prkýnko zvlášť roztřídit podle seznamu-to mě ale bavilo.Nastaly stavební práce-v našem starém baráku nejsou pravé rohy.Ten pro naši rohovou linku byl značně ostrý,takže se musela postavit nová zeď(stropy máme přes 3 metry vysoké).Pak se čekalo měsíc na kachličky až ze Španělska :-O Manžel udělal sám elektriku i vodu a odpady.A ještě jsme si vybrali vinylovou podlahu za 40 tisíc a někdo ji musel položit,že?Opět manžel,můj hrdina.Ještě poznámka k podlaze-je designová,reliéfovaná,krásná,ale strašně na prd.Už nikdy bych si nepořídila tmavou podlahu,jde na ní všechno vidět-šmouhy od našeho bílého nábytku (museli jsme vše podlepit filcem),drobky a hlavně kočičí chlupy (kdo k sakru chtěl 3 kočky?!).Jo a já jsem vymalovala...
Když bylo tohle vše hotovo,mohlo se přistoupit k montování skříněk,spousty skříněk (kdo k sakru chtěl tak velkou kuchyň?!).
Manžel vysekává drážky na elektriku do nové příčky

Kachličky se rýsují

První přistavěné skříňky
Budování nám trvalo dlouho,ale zdrželo nás čekání na ty kachličky.Na jaře ještě nebylo moc teplo a všude byl bordel,určitě to znáte.My jsme si rekonstruovali takhle sami už tři místnosti.Ušetří to dost peněz,ale chce to čas,trpělivost a někoho šikovného.Tímto musím vychválit mého manžela.On umí snad vše a přitom je vyučený technik...

Teď foto.Nechtěla jsem přemíru bílé a růžové,aby se tam chlapi necítili špatně.Je to spíš takový glanc styl...

Určitě ještě budu dolaďovat,zútulňovat...chtěla bych přidat k růžové i tyrkysovou...

Kredenc č.1

Kredenc č.2 Polštář vedle byl jeden z mých prvních výtvorů na staré Minervě...


Naše domácí kavárna

Naše výstavka nad sedačkou-suvenýry,fotky a Ikea




Lustr byl původně jen ta kovová konstrukce.Manžel vyvrtal díry,já vyhrála v aukci staré křišťály a už se aranžovalo.Ten lustr fakt miluju!