čtvrtek 29. května 2014

Tričko s potiskem

K čemu tohle všechno?

Pěnová razítka a barvy na textil 


Mojí drahé kolegyni se narodila holčička Emička.Obě jsme tvořivé,tak jsem ji chtěla darovat něco osobního a originálního.Vedle mastičky pro miminko z mandlovéhooleje,kokosového oleje a bambuckého másla jsem vymyslela body s vtipným nápisem (doufám,že na Slovensku mají ten samý slabikář co my...)


Stačí si do trička vložit igelitový pytlík,aby se razítka ošklivě neotiskla i na zadní straně.Na razítka pak naneste přiměřené množství barvy-doporučuji nejdřív vyzkoušet na nečisto.Já základní černou ještě obtáhla perleťovou.
Na internetu seženete takováto razítka a barvy kolem 50Kč 


Stejným způsobem jsem už vytvořila bylinkový pytlíček se jménem obdarované a polštář pro jednoho depešáka s pomocí vystřihnuté šablony.Oboje jsem si samozřejmě nevyfotila :-(